Monday 19 May 2014

Apek Merepek Dah Muncul !

Tiba tiba je emo apahal? Haha. Sorry sorry. Aku suka berlakon emo ni. Adeh. Kejap je masa berlalu. Aku rasa macam baru semalam aku beli beskot oreo. Erk. Okay. Fine. Takde kaitan. Kita bertemu lagi dalam rancangan memasak bersama minyak masak pinang tak berbatang serta biskut lutut cap harimau malaya.  Erk. Okay. Fine. Korang dah biasakan dengan merepek aku ni. Tapi korang jangan ingat merepek tak memerlukan bakat, ianya juga bakat, betul tak? Apek gitu gitu. haha... Bakat tuuu ! Boleh ? Haha.

Aku tak der modal sebenarnya nak tulis apa malam nie. Apa ek topik menarik sekarang?Aku malas nak search..... Kemalasan aku dah datang. Blog2 pon aku malas nak jogging. Wahhhhh.... bukan main malas tahap arnab nie +_+. Btw, semalam punya entry meletup kowt. The Worst Boyfriend Ever. Banyak2 entry aku letak, dier boleh jadi no satu. Nak dekat seribu jugakla korang tengok. haha....good2.....Aksi Che Ta dengan Zain pun boleh turun nombor dua. Salute korang. Itu menandakan korang memang sayang BF korang. Betul tak? Pernah dengar ayat "siapa tak sayang isteri oiiii"...pernah! Pernah! PERNAH! ?????? korang boleh lar tukar "siapa tak sayang boyfriend oiiii" haha...... walaupun boyfriend aku worst in the galaxy. tak gitu???  LOL ^.^

Sebenarnya malam nie aku nak rehat2 tengok TV. Dah lama buat camtue. Dulu zaman balik dari asrama selalulah buat camtue. TV paling besar kat ruang tamu tue aku yang conquer. Yang lain...shuh...shuh...shuh...!!! Aku halau masuk reban. Masa tue aku sorang jer yang ada kat asrama. So diorang pon ikut jelah kepala otak aku nie. Now, adik2 aku mula dah merangkak masuk asrama. Maybe diorang akn sambung perangai aku tue. Silap hari bulan, aku pulak kena halau masuk reban, pulang paku serpih la cik abang oiii... padan muka hang. Tulah sapa suruh tak nak jadi contoh yang baik !

K lah .... dah mula. Sory la korang baca tulisan merepek aku nie. Ehhh jap! Ada point la. Jadi abang yang baik. That is the theme for tonight. TEEHEE...


Budak Lelaki malas berbaring di sofa kerusi sambil tengok tv






notakaki: snack kat tepi, baring kaki bersilang, peluk bantal  tengok TV.
Di situ lah Akashah Qi ..hehe... ^.^



No comments:

Post a Comment