Thursday 15 May 2014

Kakak Ku Kata, Kuku Kaki Ku Kotor

Aku tekanan perasaan ni. Penat doh... Berjalan bagai nak rak ni sampai lupa anak bini kat rumah. Erk. Okay. Fine. Aku takde anak bini lagi. Lantak ah. Apa yang penting, aku penat. Haha. So, aku main la menatang ni. Nama dia tongue twister atau dalam bahasa kita, ayat pembelit lidah. Apalagi ? Jom main sama sama ^.^


Tongue Twisters English dan Melayu

Apamacam, ade yang kena gi hospital ke? Hospital mane, meh aku bayarkan bilnyer. hahaha ..... korang jangan buat benda nie bila korang ada interview or presentation tau, habis ranap interview korang tu. Aku tak bertanggungjwb tau.TEEHEE...






notakaki: ade yang buat dalam bahasa Perancis, dalam hati "ntah btol ke tidak yg die ni buat, kitorang bukan faham. Eksyen je lebih" 

No comments:

Post a Comment