Friday 16 May 2014

Rozita Che Wan Bercium Dengan Zain Saidin

Penat mendaki bukit. Semput tak habis2 lagi Semata-mata nak tengok macam mana la sunrise kat belakang nun, aku pergi la habiskan tenaga aku yang sekejap lagi nak ke class Hai, mampuker ??? Erk, takut la pulak buku tolak ketepi, tangan yang aku cari, kepala bertemu meja...haha....

TETIBA :Tup..tup.... Malaysia!! Singapore!! Brunei!! Indonesia!! Ada berita hangat lagi sensasi Kebaboom dush dush dush. Aku joging tadi dari blog ke blog haha. Well. Tiba-tiba aku tertahu gossip pasal gambar Rozita Che Wan dan suaminya Zain Saidin . Jeng jeng jeng. Panasss wo. Bersedia atau tidak bolos je dinding itu... Okay. Gambar aksi panas Che Ta korang dengan Zain Saidin dah tersebar luas kau tahu. Sila ramai ramai jerit WHATTTT..???

Apa yang kelakar tahap tenukkkk infiniti adalah gambar hot tu tersebar melalui instagramnya sendiri!!! Haish. Rajin pulak Che Ta nak upload ek? Tengah-tengah sarat mengandung pun boleh cari masa nak upload  gambar sebegitu rupa. Tak pasal pasal sekelip mata gambar tu jadi perhatian. Ye la siapa tak kenal Rozita Che Wan dan Zain Saidin wohooo. Lebih lebih lagi dengan kuasa followers Che Ta yang hampir mencecah nilai angka 300,000 kat instagram tu.  haha....


Rozita Che Wan dan Zain Saidin Bercium di Paris.

        Gambar Che Ta dan Zain kat Paris. Eiffel Tower tuhhhhh....


Panas tak korang? 7.51k <3 loves gambar tue dapat. haha.... berlatar belakangkan Eiffel Tower tuhhhh.... aku teringin sangat nak pergi kat situ. Maybe nanti honeymoon kowt. tapi xder la nak tangkap gambar macam tue, nak berintim macam tue depan public ? Ishh... xder la sampai macam tue skali. Saya bukan selebriti pon. Stop PDA ! haha 

Jap korang, ada satu lagi tau. Lelaki Comel Itu Aku dah jadi blog hiburan la pulak. LICIA bukan OhArtis, Beautifulnara, OhBulan k . Nie saje nak tukar angin ^.^ Lagipon tertarik dengan gossip nie, Ada manfaat disebaliknya yang boleh kita dapat. Peace ^.^


Rozita Che Wan dan Zain Saidin di Krabi.
Sje je aku filllight sikit. Terlalu kedewasaan kalau tak buat camtue. hehe...



Gambar ni diupload 5/5/2014 masa diorang bercuti di Krabi dan dapat 9.53k <3 loves dari followernya. Hari tue gi Paris pastu gi Krabi. Bestnyer hidup. Berdasarkan komen2x yang ada berjumlah 510 kat sebelah tue, aku boleh kelaskan ada tiga sides jenis-jenun komentarnya:
  • Fans and frineds yang memuji aksi romantik mereka dan pemandangan cantik di belakangnya.
  • Followers yang menkritik dan menyindir gambar tersebut ditayangkan pada umum.
  • Yang bagi komen neutral, tiada memuji juga tiada mengkritik.
So korang kat sebelah mana? kiri, kanan, atas, bawah, atas, utara, selatan, timur, barat?


Bagi aku secara peribadi, perbuatan macam nie tiada salahnya dilakukan sesama pasangan suami isteri yang sah. Mereka dah diijabkabul, so there's nothing yang salah untuk berintim-intimn. tu lumrah manusia. Tetapi, lebih elok jika ianya dilakukan secara bersembunyi, maksudnya hanya kita berdua saja yang ada, kan lebih elok. Selain dapat mengekalkan 'hak mutlak' kita pada dia, dan 'hak mutlak' dia pada kita, kerana hanya antara pasangan je tahu keindahan pemberian Tuhan, kita juga dapat mengelak kata-kata masyarakat yang sekali gus akan membawa kepada fitnah. Tue pada aku la, korang aku tak tau. Terpulang pada diri masing-masing. Masing-masing ada akal, ilmu dan agama, korang mesti dapat memikirkan apa yang terbaik buat diri masing-masing. Just nak cakap, kalau dah pandai-pandai buat, kenalah berani terima akibatnya. potpetpotpet........sampai ke bulan :) TEEHEE...




notakaki: ingat nak gi Krabi gak la tahun nie, dah usha2 kat  Air Asia. ade spe2 nak ikut ?? ^.^

3 comments:

  1. Akashah Qi, saya sokong!

    ReplyDelete
  2. Mereka nie nak tunjuk depa sweet lakowt ...haha....

    ReplyDelete
  3. btol tue...diorang kan HOT.

    ReplyDelete